tatitata

A tribute to...

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma i soffan och kollar på Världens Härligaste män något heter det. Det visas på femman. Timbuktu räknas tydligen till "gruppen" Players. Jag har inte hört något om att han skulle vara det men om man tänker efter vad han säger, sjunger, skriver i sina låtar så kan han möjligtvis vara det!

Nog om det! Nu har vi äntligen bokat resan till Thailand. (Det var ett tag sedan men jag har inte skrivit på länge så det får komma med nu också!)  Den 19 November åker jag och johan till Phuket. Direkt flyg från Malmö. Ska vara där till den 5 December. Det ska bli så skönt! Vi ska antagligen bo uppe i bergen och mysa där. Jag ska shoppa i alla fall! Blir väl att jag får asa med mig Johan när jag vill ha mina shoppingrundor. Han har inte så mycket tålamod till det. Fast jag hoppas att han tänker om när vi går där på marknaderna och lullar fram och går in på barer och tar en öl.
Vi ska också dyka är det tänkt. Och åka ut till öarna runtomkring med jojjes båt. Jojje är Johans kompis som bor i Thailand och har nattklubbar där.

Nu ska jag läsa lite instruktioner och bra och veta om hur min iPod fungerar.

Ha det bra! :)
Kommentera inlägget här: