tatitata

Februari = Födelsedagar, kalas

Kategori: Allmänt


Februari är den månaden som flest personer i min släkt fyller år. När man tänker efter är det otroligt många som fyller år!
För bara några år sedan var det inte så många som fyllde år i Februari men det märkliga är att det har tillkommit 4 födelsedagar/barn på de senaste 7 åren i bara denna månaden!

Släktfödelsedagarna är:
30 Januari - Fyller min moster år
9 Februari - Jag och Catrin år
10 Februari -  Vilgot min kusin år
11 Februari -  Terese (kusin) år
17 Februari - Jonna (kusin)
18 Februari - Dennis (kusinbarn)
20 Februari - Nikki (Kusinbarn)
23 Februari - Janne (morbror)
26 Februari - Vilma (Kusin)

Som ni ser så är där en del födelsedagar! Så fär att alla ska kunna fira sina födelsedagar och ha kalas får man planera i tid! Men jag tycker det är en trevlig månad också eftersom man träffas så ofta och får äta gott tillsammans!

Nu är det dags för frukost.
Kram kram
Kommentera inlägget här: