tatitata

Mötley Crüe

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Nu är det beställt! Två biljetter till Crüe fest i Köpenhamn! Jag och Johan ska dit onsdagen efter Sweden Rock. Hardcore Superstar kommer att vara förband också var det någon dansk också. Kommer inte ihåg vad han hette men när vi kollade upp honom var han ganska bra! Ett plus till honom var att man hörde inte på hans engelska att han var dansk! ;)

Jag har även beställt campingplats till husvagnen som vi ska ha på SRF. Det ska bli skönt och slippa det varma tältet i år. Förra året kom solen upp vid fem tiden och det blev genast kokhett i tältet så sömn blev det ingen direkt. Nu  hoppas jag att man i alla fall kan få sova till klockan är sju utan att behöva gå upp för att svetten rinner!

Idag ska jag antingen vara skjuts till Johan som ska och kolla på D-A-D på KB i Malmö eller så kan jag gå med på konserten. Jag vet inte riktigt vilka dom är men det hade varit kul och komma på en konsert! Man märker nu när konsert tiderna kommer och att det börjar bli vår och så snart så sommar och allt börjar bli så kul igen! Man vill ut och hitta på något hela tiden!
Vi får väl se vad jag gör! :)

Ha en bra dag!
Kommentera inlägget här: