tatitata

God kväll

Kategori:

God kväll!
 
Jag har inte varit så duktig på att skriva här på bloggen och ska jag vara ärlig så glömde jag bort att jag hade den under ett tag. Men nu har jag köpt en ny dator och jag tänkte att jag skulle ha min blogg som en form av dagbok. Så jag inte glömmer bort vad jag gör om dagarna. 
 
Jag har även planer på att komma igång med träningen. I våras var jag duktig och tränade minst tre dagar i veckan, plus att jag var ute och gick med Talja. Tanken är att jag ska komma tillbaka i samma rutin! Håller tummarna!
 
Idag har jag köpt Johans födelsedagspresent. Han fyller år på fredag 21 november. Han ville inte ha något speciellt men jag har hittat en present som jag tror att han kommer att tycka är bra. Jag får lägga upp en bild efter helgen när han har fått den.
 
Ha det så bra!
Kommentera inlägget här: